کلایمر و اجاره کلایمر پارسیان کلایمر کلایمر مونوریل

کلایمر و اجاره کلایمر پارسیان کلایمر کلایمر مونوریل

کلایمر و اجاره کلایمر پارسیان کلایمر کلایمر مونوریل

کلایمر و اجاره کلایمر پارسیان کلایمر کلایمر مونوریل

  • ۰
  • ۰

استفاده از نردبان، چهار پایه و یا سکوی اضافه روی کلایمر حین کار جهت دسترسی بالاتر مجاز نمی باشد.

پیاده یا سوار شدن به کلایمر باید حتما از روی زمین و صورت پذیرد لذا سوار و پیاده شدن از روی بام ، از پنجره و یا پکلایمر دیگر بدلیل وجود ارتعاشات کلایمر و عدم ایستایی به هنگام آویز بودن و احتمال بروز عدم تعادل، ممنوع می باشد. مگر در شرایط بحرانی و اضطراری با رعایت شدید نکات ایمنی لازم مربوط به کار در ارتفاع.

استفاده از دستگاه کلایمر بعنوان کاربری آسانسور و یا استفاده بعنوان جابجایی بار به طبقات بصورت مداوم به شدت ممنوع می باشد.

کوپل کردن کلایمر ها به هم و آویزان کردن آنها و نیز استفاده از دو موتور برای دو سبد کوپل شده و متصل شده به هم بشدت ممنوع می باشد.

اگر سیم بکسل اصلی  مربوط به موتور کشنده بطور ناگهانی پاره شود و یا صدای غیر متعارف از موتور ها شنیده شود اپراتور ها ضمن حفظ خونسردی می بایست کلایمر را متوقف کرده و آن را بلافاصله فرود آورده و تخلیه نمایند.

در صورت خرابی دستگاه به هیچ عنوان توسط افراد دیگر نبایستی باز گردد چرا که از سیستم استاندارد خارج خواهد شد لذا خرابی دستگاه صرفا فقط می بایستی توسط تکنسین های مجاز شرکت بر طرف گردد.

محوطه روی زمین زیر دستگاه کلایمر آویزان شده و در حال کار که Falling zone گفته می شود می بایستی با علائم هشدار دهنده مانند نوار خطر و یا کله قندی مشخص و اعلام خطر گردد و در صورت نیاز محصور و از تردد افراد در آن ناحیه جلوگیری شود. این علائم باید طوری نصب شوند که کاملاً قابل رویت بوده تا فاصله ایمن از ناحیه کار حفظ شود.

جهت افزایش تعادل و ایستایی هنگام آویز بودن و وزش نسیم ملایم، از بستن و پوشاندن کلایمر توسط پارچه ها و یا گونی خودداری نمایید در غیر اینصورت باعث افزایش نوسان کلایمر هنگام وزش نسیم و آویزان بودن می شود.

هنگام بازدید از سیم بکسل بازشدن پیچش سیم باید لحاظ شود.

نوع و بافت هر سیم بکسل با هم تفاوت داشته و سیم بکسل هر موتور کلایمر مخصوص بوده و نمی توان  هر سیم بکسلی را صرف دارا بودن ضخامت مناسب وارد هر موتوری کرد. در این مورد و همچنین در خصوص استفاده از هر قطعه یدکی، باید نوع استاندارد و فابریک آن مورد استفاده قرار گیرد.

سیم بکسلی که روغنی و گیریس خورده است و یا زدگی و پاره گی دارد و یا بیش از حد داغ شده باشد و یا بر روی آن زائده جوش یا سیمان باقی مانده باشد و یا بدلایلی از مقاومت آن کم و ضعیف شده باشد و همچنین دارای خمیدگی و شکستگی بیش از حد مجاز باشد به هیچ عنوان نبایستی استفاده شود و باید بلافاصله تعویض شود.
مشخصات سیم بکسل مصرفی برابر ..... است.

قبل از وصل کردن کلکتور نر و مادگی جعبه برق و یا جدا کردن آنها از یکدیگر برق باید قطع شده باشد و کلید های جعبه برق باید در حالت Off باشند. برای جابجایی کلایمر از یک باند نما به باند دیگر پس از خارج نمودن بکسل های موتور می بایست جریان برق قطع و بعد از نصب کامل در باند بعدی مجدداً وصل گردد.

برای اجاره کلایمر از تهران کلایمر با ما تماس بگیرید

در طول کار با دستگاه کلایمر ممکن است مواد مختلف از جمله قیر، چسب، رنگ، کاغذ باطله، سیمان و یا هرگونه آلودگی و مواد شیشمایی دیگر وارد موتورها و ترمز ها گردد لذا در پایان کار روزانه اپراتور موظف است کلایمر را روی زمین نشانده و پس از شل کردن سیم بکسل های موتور عملکرد بازوهای ترمز های اضطراری و محل قفل کردن آنها را بصورت دستی و چشمی چک نماید. تمام مواد زائد را از روی موتور ، ترمز، جعبه برق (علی الخصوص کلید های فرمان) و کف کلایمر تمیز نموده و سپس برق را قطع و جعبه برق را قفل نماید و برای حفاطت از کلایمر، موتور ها، ترمزها و جعبه برق از آب باران ، آنها را با پوشاندن توسط پوشش های واتر پروف کاور نمایند.

در روزهای بارانی حتماً نر و مادگی کلکتور جعبه برق که به برق اصلی وصل است باید از هم جدا و یا با کاور های واتر پروف محصور شود.

بطور کلی موتور ها، ترمز ها، جعبه برق و خود کلایمر و سازه های روی بام پس از شش ماه کارکرد باید توسط فرد آموزش دیده بررسی و سرویس گردند. اما اگر دستگاه خریداری شده شما در محیط نا مناسب تر نظیر نقاط مرطوب یا کار با مواد چسبی و رنگی و شیمیایی و یا کار در بویلر ها و محیط های صنعتی فعال بوده این دوره سرویس باید به 4 ماه تقلیل یابد.

مارک روی ترمز یا موتور که همواره ظرفیت و نوع سیم بکسل مناسب آن را نشان می دهد همواره باید تمیز نگهداشته شود.

بازرسی های دوره ای هر کلایمر باید در یک دفتر چه موسوم به log book نوشته و ضبط گردد. تا در دوره های بعدی به آنها مراجعه گردد. تکنسین های نگهداری باید قسمت های اصلی هر دستگاه را بطور متناوب و منظم بازرسی و تعمیر نموده و آنها را یادداشت کند.

اگر خرابی خاصی در مورد هر دستگاه کلایمر رخ می دهد، اپراتور موارد مربوط را باید بصورت کتبی به صاحب دستگاه و یا مسئول مربوطه منعکس و او نیز به نوبه خود موارد را باید به تکنسین طرف قرار داد تعمیر و نگهداری ابلاغ نماید.. هرچه گزارش اپراتور دقیق تر باشد عملکرد تکنسین جهت بر طرف نمود عیب نیز دقیق تر و سریعتر می گردد.

کلیه تکنیک های حفاظتی، ملاحظات ایمنی در کارگاه اپراتوری، ایمنی کارگری، ایمنی استفاده از انرژی الکتریکی و وسایل الکتریکی و آتش نشانی در هنگام آتش سوزی و ... می بایست بر اساس قوانین کشوری و محلی رعایت گردد.

بار پذیری سقف ساختمان جهت نصب بازوهای نگهدارنده کلایمر بر روی آن حداقل باید معادل 1500 کیلو گرم بر متر مربع باشد.
حداقل فاصله مجاز بین کلایمر و خطوط برق فشار قوی 10 متر می باشد.
سرعت باد مجاز کار کردن با دستگاه زیر 10 متر بر ثانیه می باشد. در هنگام کار در روزهای بارانی و برفی و یا مرطوب با قابلیت زنگ زدگی، اپراتور ها، جعبه برق، ترمز ها، موتور ها و سیم بکسل ها باید کاملاً محافظت گردند.

تولید محتوا،خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی
ویدا علیپور 0914.411.8533

  • ۹۸/۱۱/۳۰
  • ویدا علی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی